Migla

Lūdzu pieslēdzies vai reģistrējieties.

Lietotājvārds, parole, sesijas ilgums
Paplašinātā meklēšana  

Jaunumi:

Autors Tēma: TAD NU BEIDZOT - Jona : Z.Stankevičs, jeb - par baznīcu, meliem un dažiem grūti  (Lasīts 8689 reizes)

0 Iemītnieki un 1 Nereģistrētais lasa šo tēmu.

ZIRGS

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 7144
  • Sirdī kaķis, kas sirdī ir klaburčūska

Vēlreiz ``ganz andere`` arī nav nekāds attaisnojums, ja tas noziedznieks ir pavisam citāds, tad tas ir pavisam citāds noziedznieks.
Man ne prātā nav nācis mēģināt Dievu kaut kamī attaisnot, es tikai padalos ar domām, kādas par Viņu ir bijušas gudriem cilvēkiem. Tu  esi pārliecināts, ka Dievs ir noziedznieks, tu tad arī taisno vai apsūdzi.
IP pierakstīta
uz lieliem sūdiem rozes aug  tas poēzijas likums pirmais
un otrā likuma vairs nav  vien rozes sarkanās un sirmās.

ZIRGS

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 7144
  • Sirdī kaķis, kas sirdī ir klaburčūska

/Principā, par Israēla izredzētību./

kas principā ir tas pats kas predestinācija jeb iepriekšnolemtība.
Nav, vismaz tādā veidā, kā Jona par to domā, proti - ka Dievs kādu cilvēku nolemtu pazušanai vai kādu citu glābšanai.Svarīgi zināt, ka tā podu un podnieka tēma ir tieša atsauce uz Jeremijas 18: 1-4, kur šie tēli lietoti, lai aprakstītu Dieva attiecības ar Israēlu. Tur podnieks mēģina izgatavot kādu trauku, bet rezultāts nav tāds, kā cerēts, podnieks no tā māla izgatavo citādu trauku. Respektīvi - Dievs vēlējās Israēlu izveidot par īpašu tautu, bet, tā kā viņi nesadarbojās, izveidoja viņus par ko citu, par ko runā Pāvils.
« Pēdējā izmaiņa: Septembris 27, 2019 ZIRGS »
IP pierakstīta
uz lieliem sūdiem rozes aug  tas poēzijas likums pirmais
un otrā likuma vairs nav  vien rozes sarkanās un sirmās.

ZIRGS

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 7144
  • Sirdī kaķis, kas sirdī ir klaburčūska

Zirgs nu jā tā kā mēs piemēram cienam ebolas vīrusu un plānojam tā apkarošanu saprātīgi.
Manuprāt, tā nav laba analoģija, jo neatspoguļo tēmu.
IP pierakstīta
uz lieliem sūdiem rozes aug  tas poēzijas likums pirmais
un otrā likuma vairs nav  vien rozes sarkanās un sirmās.

Jona

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 2139

ZIRGS
ko tu tagad te dzejo?  Pāvils uzsver Radītāja SĀKOTNĒJO NODOMU pie katra, kamēr Jer. runā par tautu nepaklausību LAIKA GAITĀ un attiecīgu sodīšanu TAD (kas Viņam arī iespējams, bez šaubām!).
vairāk sakara Jeremijas podiem ar Pāvila podiem nav.
un tieši tu pavisam nesen rupji ignorēji kontekstu, kad storiju ar faraonu sāki tīšām citēt NO VIDUS.
IP pierakstīta

Jona

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 2139

btw, jau iepriekš atzīmēju - nav lielas jēgas lauzt šķēpus, ir vai nav predestinācija, jo - iedot brīvo gribu mazajiem, kuri tai NEBŪT nav gatavi, REZULTĀTA ZIŅĀ ne ar ko neatšķiras no iepriekšējas nolemtības.
IP pierakstīta

ZIRGS

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 7144
  • Sirdī kaķis, kas sirdī ir klaburčūska

btw, jau iepriekš atzīmēju - nav lielas jēgas lauzt šķēpus, ir vai nav predestinācija, jo - iedot brīvo gribu mazajiem, kuri tai NEBŪT nav gatavi, REZULTĀTA ZIŅĀ ne ar ko neatšķiras no iepriekšējas nolemtības.
Tas atkarīgs no tā, ko sauc par rezultātu. Ja būtnei ir brīva griba, tā ir spējīga mācīties.
IP pierakstīta
uz lieliem sūdiem rozes aug  tas poēzijas likums pirmais
un otrā likuma vairs nav  vien rozes sarkanās un sirmās.

ZIRGS

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 7144
  • Sirdī kaķis, kas sirdī ir klaburčūska

Manuprāt, Pāvils bija visai zinošs Rakstos, un šai vietā (vēstule romiešiem, 9:21-23) izmanto Jeremijas (18:1-4) lietoto līdzību. Un es ievēroju, ka Jeremija to nebūt neizmanto, lai aprakstītu iepriekšnolemtību, bet, lai runātu par Dieva attiecībām ar izredzēto tautu.
Tad es paskatos uz vēstules Romiešiem 9.nodaļu, un saskatu, ka tā runā par to pašu. Pāvils vēstulē runā par to, ka Kristus dēļ Dievs pieņem arī nejūdus Savā derības ģimenē. Drusku vēlāk (Rom. 10:12) viņš raksta, ka nav vairs starpības starp jūdu un nejūdu. Jūdi pamatā uzskatīja, ka ir Dieva pieņemti tāpēc, ka ir Ābrahāma pēcnācēji. Bet Pāvils mācīja, ka ikviens var tikt Dieva pieņemts caur ticību Jēzum Kristum. Tas savukārt nozīmē, ka piederība jūdu tautai un bauslības  ievērošana nav vērtība. Tas radīja lielu satraukumu jūdu vidū, nu un viņi apvainoja Pāvilu, it kā viņš mācītu, ka Dievs ir lauzis derību ar jūdu tautu, un būtu izvēlējies nejūdus to vietā. Viņu izpratnē tas nozīmētu, ka Dieva vārds ir melīgs. Polemikai ar šo uzskatu arī veltīta vēstules Romiešiem 9. nodaļa.
Pāvila galvenā vēsts šai nodaļā ir, ka Dievs izvēlas to cilvēku grupu, kas pārstāvēs Viņu citu cilvēku vidū. Savulaik šim mērķim viņš izvēlējās jūdu tautu, nu un, ja Viņš vēlas paplašināt šo cilvēku loku, iekļaujot arī nejūdus, Viņam ir visas tiesības to darīt.
IP pierakstīta
uz lieliem sūdiem rozes aug  tas poēzijas likums pirmais
un otrā likuma vairs nav  vien rozes sarkanās un sirmās.

Jona

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 2139

teicu jau - nav jēgas šķēpus lauzt.  jebkurā gadījumā tā vaina var būt tikai, vai nu - pie Radīšanas, vai - Audzināšanas.

IP pierakstīta

Jona

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 2139

Citāts
Ja būtnei ir brīva griba, tā ir spējīga mācīties.
ja? un kā tad nu nākas, ka neviens (ar maziem izņēmumiem) neko nav  iemācījies?  jo tālāk, jo sliktāk visās jomās.
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42365
  • Ateists

Zirgs
/Viņam ir visas tiesības to darīt./

Kas ? Ko?  Mēs nekādas tiesības neesam devuši. No kurienes šim tiesības?
IP pierakstīta

ZIRGS

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 7144
  • Sirdī kaķis, kas sirdī ir klaburčūska

Citāts
Ja būtnei ir brīva griba, tā ir spējīga mācīties.
ja? un kā tad nu nākas, ka neviens (ar maziem izņēmumiem) neko nav  iemācījies?  jo tālāk, jo sliktāk visās jomās.
Atļaušos Tev nepiekrist. gan katrs cilvēks savas dzīves laikā kaut ko iemācās, gan arī cilvēce kopumā ir  kļuvusi jūtīgāka pret ētiskiem jautājumiem.
IP pierakstīta
uz lieliem sūdiem rozes aug  tas poēzijas likums pirmais
un otrā likuma vairs nav  vien rozes sarkanās un sirmās.

Jona

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 2139

Bībele gan atļaujas nepiekrist tev,  un iznāk ka tieši tu (kā visādu pervertu, cionistu utml. advokāts) esi patālu no realitātes

1 Bet zini to, ka pēdējās dienās iestāsies grūti laiki,
2 jo cilvēki būs patmīlīgi, mantas kārīgi, lielīgi, augstprātīgi, zaimotāji, nepaklausīgi vecākiem, nepateicīgi, neganti,
3 cietsirdīgi, nesamierināmi, apmelotāji, nesavaldīgi, nesavaldāmi, labā nīdēji,
4 nodevēji, pārsteidzīgi, uzpūtīgi, mīlēdami vairāk baudas nekā Dievu,
5 izrādīdami ārēju svētbijību, bet tās spēku noliegdami;

/2.Tim.3/
IP pierakstīta