Migla

Lūdzu pieslēdzies vai reģistrējieties.

Lietotājvārds, parole, sesijas ilgums
Paplašinātā meklēšana  

Jaunumi:

Autors Tēma: Mūžīgais dzinējs  (Lasīts 6718 reizes)

0 Iemītnieki un 1 Nereģistrētais lasa šo tēmu.

Papucs

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 16360
  • aristokrāts zinātnieks
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #30 : Octobris 04, 2016 »

Apkārtējā vide.
Principā - jebkāda.
Pēc esošās teorijas mēs enerģiju sūknējam laukā no jebkā, kam temperatūra augstāka kā dzesējošam kontūram.
IP pierakstīta

Sunshineman

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 1727
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #31 : Octobris 04, 2016 »

teorētiski jā, bet praktiski delta T ir jābūt nozīmīgam, lai iegūtu COP 3-4.
lai kā arī būtu projekts interesants projekta dēļ.
pats jau gadiem plānoju sākt vēju vākt.
IP pierakstīta
"Not all drugs are good, all right? Some of them … are great" B.Hicks

Papucs

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 16360
  • aristokrāts zinātnieks
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #32 : Octobris 04, 2016 »

Enerģiju forumos tur veči pinās formulās kā pakulās.
Ja pieņemam, ka termodinamika darbojas, tad radiatori mājā atdod, teiksim, jau minētos 3kW. Ja to griež 1kW elektromotors, tad no Zemes tiek izsūknēti ~2kW, lai viss būtu saskaņā ar zinātni.


Bet Stirlinga gadījumā jau mēs to Stirlingu negriezīsim ar tiem saražotajiem 3kW, tb, skaitot no 0 punkta, bet gan ar kopējo enerģijas starpību (starp auksto un karsto punktu), kas ir |-2kW|+|3kW|=5kW !!!!!!!!


Stirlings ir unikāls ar to, ka to darbina ne tikai enerģijas pievadīšana, bet tik pat lielā mērā arī enerģijas atņemšana!
IP pierakstīta

Sunshineman

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 1727
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #33 : Octobris 04, 2016 »

nu ja, viss tas ir atkarīgs no pieejamās delta T, ja dzīvo Islandē uz nebēdu var visko darbināt
IP pierakstīta
"Not all drugs are good, all right? Some of them … are great" B.Hicks

Aste Risks

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 4450
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #34 : Octobris 04, 2016 »

Viela pārdomām.


Vai esat pamanījuši tādu parādību tautsaimniecībā kā siltumsūkņi māju apkurināšanai?


Ja cilvēkam vajag apkurināt māju, pieņemsim, ar 3 elektriskajiem sildītājiem pa 1kW katru, tad tas cilvēks samaxā Latvenergo par 3kW elektroenerģijas.
OK.
Tad tas cilvēks izdomā ierīkot privātmājā siltumsūkni. Neskaitīsim ierīkošanas izmaxas.
Runāsim par rezultātu.
Vārdu sakot ir tā, ka tas cilvēks "izpumpē" no "zemes" vajadzīgos 3kW apkurei, bet par elektrību, kas griež visas sistēmas kompresoru, tas cilvēks samaksā tikai par 1 kW elektroenerģijas.
Resp., no cilvēka pozīcijām viņa sistēmas koeficients ir 300% - samaxāja par 1 kW, ieguva 3 kW.

Tagad jautājums - ja jau viņš ieguva "bezmaxas" 2 kW, kāpēc tad viņam jāmaxā par to vienu kW, ja viņš no tiem iegūtajiem bezmaxas kW var uzbūvēt sistēmu, kas darbina to visu par velti?
 
elementāri taču:)
1kW iztērēts temperatūras starpības palielināšanai.
Jo mazāka starpība jāpanāk jo mazāk kW vajag, tāpēc siltumsūkņa dziestošo pusi cenšas ierakt mitrumā ;)

Cik tad tālu pats esi ar mūžīgo dzinēju ?  ;D
IP pierakstīta

EzītisMiglā

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 13936
  • ezītis miglā
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #35 : Octobris 05, 2016 »

Kāpēc neviens siltumsūkni neizmanto elektrības ražošanai, bet tos iegūtos 2kW izmanto mājas apsildei?
Varētu paņemt no 2 kW, 1kW uz sūkņa darbināšanu un mū''zigais dzinējs gatavs!

Tiesa, šis būtu no tiem neīstajiem mūžīgajiem dzinējiem, jo darbojas uz temperatūras starpību.
IP pierakstīta

Aste Risks

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 4450
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #36 : Octobris 05, 2016 »

Vienkārši daži te neiebrauc kāpēc jebkuru enerģiju var pilnībā pārvērst siltumā , bet otrādi tikai starpību  ;D
IP pierakstīta

Papucs

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 16360
  • aristokrāts zinātnieks
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #37 : Octobris 05, 2016 »

Vienkārši daži te un ne tikai te neiebrauc, ka jebkuru enerģiju var pārvērst jebkurā.
IP pierakstīta

Aste Risks

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 4450
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #38 : Octobris 05, 2016 »

Papuc, nu kā tad ir ar to dzinējiņu, vai jau rūc ?  ;)
IP pierakstīta

Papucs

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 16360
  • aristokrāts zinātnieks
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #39 : Octobris 05, 2016 »

Pirms pāris nedēļām iegādājos kaudzi magnētu un uzsāku experimentus.
IP pierakstīta

Papucs

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 16360
  • aristokrāts zinātnieks
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #40 : Octobris 14, 2016 »

Izrādās, ka jau 1930. gadā esot atklāts, ka ar iekšdedzes dzinēju jebkura normāla pasmaga mašīna ar parastu nepārveidotu motoru varot nobraukt 100 km ar puslitru benzīna.
To vēlreiz esot pierādījuši 1970. gadā.


Viss, kas notiek realitātē, ir tikai naftas kompāniju un autoražotāju apzināti izveidots mīts.


Nāksies atkal iegādāties mašīnu, lai par to pārliecinātos.
Būs laikam jāsāk ar DODGE RAM V8, lai efekts būtu uzskatāmāks.
IP pierakstīta

Aste Risks

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 4450
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #41 : Octobris 16, 2016 »

Labāk , Papuc , minies ar riteni ;)
IP pierakstīta

Papucs

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 16360
  • aristokrāts zinātnieks
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #42 : Decembris 08, 2016 »

Kamēr es būvēju magnētmotoru, piedāvāju tautai iepazīties ar šo (ko plānoju testēt nākamvasar):

http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?page_id=986


IP pierakstīta

Aste Risks

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 4450
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #43 : Decembris 08, 2016 »

Pag , vai tad tas sākotnējais dizains jau izgāzies ka esi pārgājis uz ņekiju magnētmotoru ?  ;D
IP pierakstīta

Papucs

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 16360
  • aristokrāts zinātnieks
Re: Mūžīgais dzinējs
« Atbilde #44 : Decembris 08, 2016 »

Es jau arī sāku ar magnētmotoru.
Pirmā versija bija pārāk neprecīza, bet es to pārtaisīju.


Ā, transformatoru pagaidām pārtraucu, jo sapratu, ka bez oscilogrāfa nevarēšu.
IP pierakstīta