Migla

Lūdzu pieslēdzies vai reģistrējieties.

Lietotājvārds, parole, sesijas ilgums
Paplašinātā meklēšana  

Jaunumi:

Autors Tēma: Reklāma  (Lasīts 3973 reizes)

0 Iemītnieki un 1 Nereģistrētais lasa šo tēmu.

Zive

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 3400
Re: Reklāma
« Atbilde #30 : Maijs 02, 2012 »

Zive
Pirmajam solim vajadzētu būt - reklāmas nolikšanai pie viņas vietas - nevis uz afišu staba un ik pa otrajai lapai žurnālos, un ik pa visurienei interneta portālos, uz - atsevišķa sadaļa žurnālā (viegli izņemama un izmetama miskastē), portālos zem pogas 'Reklāma'.
Tas taču nav grūti izdarāms?
Nākamais ir - aizvākt to daļu, kas tēmēta uz zemapziņu.
A vot pret apjoma limitiem gan man nebūtu iebildumu! Bet nu atkal, cik mēdiji tāpēc bankrotētu un informācijas telpa kļūtu šaurāka un mazāk pieejama...

No sērijas, kā dabā - apsitot visas mušas var izraisīt dabas katastrofu.
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42034
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #31 : Maijs 02, 2012 »

Zive

``Vsjo - viss, kas cilvēku uzrunā ir psihotriks, značin nafig. Un tad paliek tikai kaut kas galīgi neinteresants un garlaicīgs.``

Tiesji taa. Par preceem - tikai skaitliskie dati, viss. Lai cilveeki maacaas orienteeties.

Viss paareejais., ko Tu mineeji, jau nekur nepazuud. Tas viss paliek maakslaa. Tur var lietot pilniigi visus ``psihotrikus``.

``pilnīgs patērētāju apjukums no informācijas pārpilnības, ``

Datu baaze ar mekleesjanas iespeejaam. Kur probleema?
IP pierakstīta

EzītisMiglā

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 13936
  • ezītis miglā
Re: Reklāma
« Atbilde #32 : Maijs 02, 2012 »

Zive
Citāts
reklāmas trūkumam ir viens negatīvs blakus efekts - pilnīgs patērētāju apjukums no informācijas pārpilnības, tādejādi, daudz lielāki cilvēku resursi jāpatērē, lai izšķirotu daudz plašāku informācijas klāstu, visu izanalizētu - a tā - reklāma pasaka -šitā ir manta! - un cilvēks daudz nedomā, nemocās, netērē laiku un vienkārši nopērk.
Tādiem cilvēkiem mēs uztaisīsim portālā pogu, kas ģenerēs najaušos skaitļus.

Citāts
Un tad paliek tikai kaut kas galīgi neinteresants un garlaicīgs.
Paliek objektīva informācija par preci. Tā pati, kuru es esmu spiests meklēt pa visu internetu, pērkot ko nebūt nozīmīgāku, kaut vai veļas mašīnu vai ledusskapi.

Nē, nu var jau būt, ka reklāmas drīkstēs dalīties 2 daļās: racionālās un ietekmējošās - kur varēs būt visi triki iekšā. Ar brīdinājumu, ka 'šeit var būt izmantoti negodīgi paņēmieni, lai jūs pirktu preci'. Tad te iekšā visi smukie videoklipi, u.c.

Taču pie vietas reklāma jānoliek tā kā tā.

Citāts
man tiešām bieži patīk automašīnu reklāmas, bet goda vārds, es tāpēc neietekmējos un netaisos ņemt kredītu, lai pie tādas tiktu
Es arī nē. Taču kāds noteikti ietekmējas, savādāk jau ražotājs par tām reklāmām nemaksātu.
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42034
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #33 : Maijs 02, 2012 »

Veel ir viena lieta, kas iespeejams, buutu konstruktiiva - samazinat tirgotaaju lomu vispaar. Iespeejams, ka muusdienu logistikas un sakaru tehnika dod iespeeju razjotaajiem pa taisno izplatiit savus razojumus. Nu vai varbuut pasaakumu vienkaarsjo tas, ja izplatiisjanas tiikli pieder razotaajiem? Sjo nezinu jaapadomaa.
IP pierakstīta

Kukainis

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 167
  • who is John Galt ?
Re: Reklāma
« Atbilde #34 : Maijs 02, 2012 »

Veel ir viena lieta, kas iespeejams, buutu konstruktiiva - samazinat tirgotaaju lomu vispaar. Iespeejams, ka muusdienu logistikas un sakaru tehnika dod iespeeju razjotaajiem pa taisno izplatiit savus razojumus. Nu vai varbuut pasaakumu vienkaarsjo tas, ja izplatiisjanas tiikli pieder razotaajiem? Sjo nezinu jaapadomaa.
un kā būtu ja tu to ļautu izlemt pašiem ražotājiem ? Tavuprāt pārdevējus (pārpircējus, kas no ražotāja nopērk pa lēto lai pēc tam negausīgi no tevis veikalā noslauktu varku) kāds uzpiež ražotājam ar varu ?
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42034
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #35 : Maijs 02, 2012 »

Kukainis

Es domaaju, ka parpirceeji dara visu iespeejamo, lai razjotaaji ar end-useriem pa taisno nekomuniceetu.
IP pierakstīta

Kukainis

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 167
  • who is John Galt ?
Re: Reklāma
« Atbilde #36 : Maijs 02, 2012 »

tam nav nekāda sakara ar to ko tev prasīju.
IP pierakstīta

Aste Risks

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 4453
Re: Reklāma
« Atbilde #37 : Maijs 03, 2012 »


Ko vajadzētu darīt?

Galvenais lai reklāmas nemaldinātu.
Likumiski to varērtu izkārtot tā : ja es balstoties uz reklāmu izdaru to un to , bet tas un tas tomēr nenotiek, reklāmdevējs man maxā kompensāciju :)
Somījā mobilo operatoru reklāmām īpašs regulējums : nedrīkst reklamēt maksimālo datu datu ātrumu, tikai vidējo, un ja grib reklamēt kautko krutāku, jāspecificē kur un kādos apstākļos var atkārtot to kruto rezultātu.
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42034
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #38 : Maijs 07, 2012 »

Taatad ja es reklaamaa redzu auto ar skaistaam meiteneem, bet dabuunu tikai auto - reklaamdeveeju tiesaa.
IP pierakstīta

Aste Risks

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 4453
Re: Reklāma
« Atbilde #39 : Maijs 08, 2012 »

Aha :D
Nu vai arī tur jābūt norādei ka meitenes līdzi nebraux :)
IP pierakstīta

Kukainis

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 167
  • who is John Galt ?
Re: Reklāma
« Atbilde #40 : Maijs 09, 2012 »

Taatad ja es reklaamaa redzu auto ar skaistaam meiteneem, bet dabuunu tikai auto - reklaamdeveeju tiesaa.
interesanti novērot, kā tu ZTP liec kā prioritāti pāri visam citam (pat esi gatavs apspiest cilvēku tiesības uz brīvību tā dēļ), taču esi gaužām nasks uz savu smadzeņu izmantošanu. Līdzīgi kā ameriķāņi, kas iesūdz tiesā tostera ražotāju, jo uz iepakojuma nebij rakstīt ka to nevajadzētu lietot ejot dušā...
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42034
  • Ateists
IP pierakstīta