Migla

Lūdzu pieslēdzies vai reģistrējieties.

Lietotājvārds, parole, sesijas ilgums
Paplašinātā meklēšana  

Jaunumi:

Autors Tēma: Reklāma  (Lasīts 4014 reizes)

0 Iemītnieki un 1 Nereģistrētais lasa šo tēmu.

EzītisMiglā

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 13936
  • ezītis miglā
Reklāma
« : Aprīlis 18, 2012 »

Reklāma pašlaik, maskējoties aiz 'informējam par precēm', patiesībā nodarbojas ar cilvēku visāda veida ievilināšanu pirkt preci.
Gan pasakot puspatiesību, gan izmantojot asociācijas, bieži pat pilnīgi aplamas, kā alfa tēviņam līdzīgs vīrietis kāpj kalnā, un reklāmas beigās uzsmēķē. Tā var salikt kopā dajebko labu sākumā un asociēt ar preci reklāmas beigās.
Reklāmas ir lielā mērā domātas zemapziņai, atceramies populāro Gebelsa frāzi par to, ka melus ir bieži jāatkārto, tad cilvēki tiem noticēs.
Reklāmas nekautrējas pielietot dažādus psihotrikus, lai tikai pievilinātu potenciālos klientus.
Reklāmas ir uzbāzīgas, sastopamas bezmaz visur.
Vēl viens kaitīgs moments ir tas, ka ražotājs ir spiests daļu savu resursu ieguldīt preces reklāmā, nevis pašā precē, tāpēc pazeminās preces kvalitāte vai palielinās cena.

Ko vajadzētu darīt?

1. Reklāmu nolikt pie vietas - atvēlēt tai TV speciālu raidlaiku (PSRS laikos bija tāds raidījums, tā arī saucās "Reklāma", uzreiz pēc "Panorāmas"), avīzēs - seciālu sadaļu, internetā tāpat - atsevišķā sadaļā mājas lapās, nekādu baneru utml. Avīzēs un internetā reklāmas vajadzētu sadalīt pa tēmām - šaubos, vai kādam vīrietim tiešām interesē sieviešu higiēnas preces.
Tad katrs varētu pēc vēlēšanās skatīties tikai savas interešu tēmas reklāmas.
2. Izvākt no reklāmām visus psihotrikus, atstāt tikai sauso atlikumu - objektīvu informāciju par preci, ar visiem plusiem un mīnusiem (kā tagad zālēm instrukcijās ir visi tie blakusefekti).
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42137
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #1 : Aprīlis 18, 2012 »

Ezis

vajadziigs sekojoss likums:

Aizliegts izmantot maakslinieciskaas izteiksmes lidzekljus un jebkaadus citus liidzekljus, kas iedarbojas uz cilveeku zemapzinju, emocijaam, instinktiem, precju reklameesjanai.

Driikst tikai informeet. Par izstraadaajuma sastaavu, iipasiibaam, pielietojumu. taktiski - tehniskajiem datiem. Viss.

 + veel tagad, kad ir internets, var buut globaala, wikipeedijai liidziiga datu baaze par preceem. Iespeejams uz taas pasjas wikipeedijas programmatuuras.

Vinju drosji vien var sajuugt arii ar google earth, taadaa veidaa cilveeks , kuram kko ievajagas,ievada atsleegvaardu, paskataas, vai to var dabuut, izveelas, kaadu tiesji vinjam vajag un tad ar pozioneesjanas aplikaacijas ( tas pats google earth, piemeeram) paliidziibu atrod, kur vinjam vistuvaak to var dabuut.

Vai arii pasuuta pa taisno tajaa datu baazee.

Taatad kombinacija no ebay ( tikai bez izsoles opcijas), wikipeedijas un google earth.

Un visu reklaamas industriju var nodot luuznjos.
IP pierakstīta

Kukainis

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 167
  • who is John Galt ?
Re: Reklāma
« Atbilde #2 : Maijs 01, 2012 »

@Ctulhu

vai visi tavi nosacījumi ir priekš nākotnes kad ikviena vēlmes un vajadzības varēs apmierināt (tb kaut kā būs atrisināta limitētu resursu problema) jeb arī tu tādus gribētu redzēt jau šobrīd ?
IP pierakstīta

EzītisMiglā

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 13936
  • ezītis miglā
Re: Reklāma
« Atbilde #3 : Maijs 02, 2012 »

Kukainis
arī šobrīd.
IP pierakstīta

mindbound

Re: Reklāma
« Atbilde #4 : Maijs 02, 2012 »

Resursu ierobežota daudzuma problēma vismaz šobrīd ir ļoti otršķirīga. Primāra ir resursu asimetrijas problēma, t.i., fakts, ka absolūto vairākumu cilvēka izmantoto resursu tur kā privātīpašumu niecīga daļa cilvēces.
IP pierakstīta

Kukainis

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 167
  • who is John Galt ?
Re: Reklāma
« Atbilde #5 : Maijs 02, 2012 »

Primāra ir resursu asimetrijas problēma, t.i., fakts, ka absolūto vairākumu cilvēka izmantoto resursu tur kā privātīpašumu niecīga daļa cilvēces.
un kā tu to piedāvā risināt ? (ņemot vērā ka šobrīd TZP ir tāds kāds tas ir)
IP pierakstīta

mindbound

Re: Reklāma
« Atbilde #6 : Maijs 02, 2012 »

Kapitālisma apstākļos to, manuprāt, nav iespējams atrisināt.
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42137
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #7 : Maijs 02, 2012 »

NJ

Tur ir ne tikai sadaliijuma asimetrijas, bet arii ``intelektuaalaas asimetrijas`` probleema. Ja visi, kuru riiciibaa ir resursi, prastu tos lietot, arii nebuutu slikti.

IP pierakstīta

Gnidrologs

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 8262
Re: Reklāma
« Atbilde #8 : Maijs 02, 2012 »

Interesanti ko nozīmē ''prastu lietot''. Let me guess, ja man ir miljons latu un es tos visus neieguldu tehnoloģiju attīstībā, tad es ''neprotu'' un man to naudiņu nebūtu par skādi atsavināt.
IP pierakstīta

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42137
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #9 : Maijs 02, 2012 »

Gnidrologs

Jaa. Ok, Tu nodrosjini sev eertu dziivi - personiskaa sala, lidaparaats, dziivesvietas pa visu planeetu. Tik taalo OK, nav iebildumu.

Ko taalaak?
IP pierakstīta

Orc

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 1374
Re: Reklāma
« Atbilde #10 : Maijs 02, 2012 »

^^ emm varbūt vienkārši dzīvot savu dzīvi un viss!? kaut kāda augstāka misija nav obligāts priekšnoteikums piepildītai eksistencei!
Iečeko šito onku: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2135299/Brit-bought-cut-price-island-Seychelles-50-years-ago--lives-blissful-solitude.html
IP pierakstīta
“When the going gets tough, the tough go drinking.”

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42137
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #11 : Maijs 02, 2012 »

Cyrano

``emm varbūt vienkārši dzīvot savu dzīvi un viss!? ``

Apniks.
IP pierakstīta

Orc

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 1374
Re: Reklāma
« Atbilde #12 : Maijs 02, 2012 »

^^ iečeko linku!
IP pierakstīta
“When the going gets tough, the tough go drinking.”

Ctulhu

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 42137
  • Ateists
Re: Reklāma
« Atbilde #13 : Maijs 02, 2012 »

Cyrano

Kaadam laikam - OK.
IP pierakstīta

Zive

  • Atslēdzies Atslēdzies
  • Ieraksti: 3400
Re: Reklāma
« Atbilde #14 : Maijs 02, 2012 »

ražotājs ir spiests daļu savu resursu ieguldīt preces reklāmā, nevis pašā precē, tāpēc pazeminās preces kvalitāte vai palielinās cena

Ne vienmēr. Reklāmas iespaidā palielinās pieprasījums un līdz ar to apgrozījums, tādejādi, reklāmā ieguldītie līdzekļi tiek atpelnīti ar uzviju un tie būtiski neietekmē  kvalitāti vai cenu. Iespējams, tieši otrādi - ja kāds produkts ir kļuvis populārs, viņu pārdod vairāk, samazinās vienas vienības ražošanas izmaksas, ražotājs ir ieinteresēts produkta kvalitātē, lai to turpinātu pirkt.

Es laikam gan tomēr esmu par atklātu reklāmu, ne tā kā, piemēram, ar zālēm un aptiekām. Oficiāla nauda, kas tiek izlietota reklāmai, mārketingam, nevis visāda muhļīšanās, kurai, ierobežojot reklāmu, paveras daudz plašākas iespējas.
IP pierakstīta