Migla

Sabiedriskās iekārtas => Sabiedriskās iekārtas: Citi => Tēmu iesāka: EzītisMiglā Aprīlis 18, 2012

Virsraksts: Reklāma
Rakstīja: EzītisMiglā Aprīlis 18, 2012
Reklāma pašlaik, maskējoties aiz 'informējam par precēm', patiesībā nodarbojas ar cilvēku visāda veida ievilināšanu pirkt preci.
Gan pasakot puspatiesību, gan izmantojot asociācijas, bieži pat pilnīgi aplamas, kā alfa tēviņam līdzīgs vīrietis kāpj kalnā, un reklāmas beigās uzsmēķē. Tā var salikt kopā dajebko labu sākumā un asociēt ar preci reklāmas beigās.
Reklāmas ir lielā mērā domātas zemapziņai, atceramies populāro Gebelsa frāzi par to, ka melus ir bieži jāatkārto, tad cilvēki tiem noticēs.
Reklāmas nekautrējas pielietot dažādus psihotrikus, lai tikai pievilinātu potenciālos klientus.
Reklāmas ir uzbāzīgas, sastopamas bezmaz visur.
Vēl viens kaitīgs moments ir tas, ka ražotājs ir spiests daļu savu resursu ieguldīt preces reklāmā, nevis pašā precē, tāpēc pazeminās preces kvalitāte vai palielinās cena.

Ko vajadzētu darīt?

1. Reklāmu nolikt pie vietas - atvēlēt tai TV speciālu raidlaiku (PSRS laikos bija tāds raidījums, tā arī saucās "Reklāma", uzreiz pēc "Panorāmas"), avīzēs - seciālu sadaļu, internetā tāpat - atsevišķā sadaļā mājas lapās, nekādu baneru utml. Avīzēs un internetā reklāmas vajadzētu sadalīt pa tēmām - šaubos, vai kādam vīrietim tiešām interesē sieviešu higiēnas preces.
Tad katrs varētu pēc vēlēšanās skatīties tikai savas interešu tēmas reklāmas.
2. Izvākt no reklāmām visus psihotrikus, atstāt tikai sauso atlikumu - objektīvu informāciju par preci, ar visiem plusiem un mīnusiem (kā tagad zālēm instrukcijās ir visi tie blakusefekti).
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Aprīlis 18, 2012
Ezis

vajadziigs sekojoss likums:

Aizliegts izmantot maakslinieciskaas izteiksmes lidzekljus un jebkaadus citus liidzekljus, kas iedarbojas uz cilveeku zemapzinju, emocijaam, instinktiem, precju reklameesjanai.

Driikst tikai informeet. Par izstraadaajuma sastaavu, iipasiibaam, pielietojumu. taktiski - tehniskajiem datiem. Viss.

 + veel tagad, kad ir internets, var buut globaala, wikipeedijai liidziiga datu baaze par preceem. Iespeejams uz taas pasjas wikipeedijas programmatuuras.

Vinju drosji vien var sajuugt arii ar google earth, taadaa veidaa cilveeks , kuram kko ievajagas,ievada atsleegvaardu, paskataas, vai to var dabuut, izveelas, kaadu tiesji vinjam vajag un tad ar pozioneesjanas aplikaacijas ( tas pats google earth, piemeeram) paliidziibu atrod, kur vinjam vistuvaak to var dabuut.

Vai arii pasuuta pa taisno tajaa datu baazee.

Taatad kombinacija no ebay ( tikai bez izsoles opcijas), wikipeedijas un google earth.

Un visu reklaamas industriju var nodot luuznjos.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Kukainis Maijs 01, 2012
@Ctulhu

vai visi tavi nosacījumi ir priekš nākotnes kad ikviena vēlmes un vajadzības varēs apmierināt (tb kaut kā būs atrisināta limitētu resursu problema) jeb arī tu tādus gribētu redzēt jau šobrīd ?
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: EzītisMiglā Maijs 02, 2012
Kukainis
arī šobrīd.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: mindbound Maijs 02, 2012
Resursu ierobežota daudzuma problēma vismaz šobrīd ir ļoti otršķirīga. Primāra ir resursu asimetrijas problēma, t.i., fakts, ka absolūto vairākumu cilvēka izmantoto resursu tur kā privātīpašumu niecīga daļa cilvēces.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Kukainis Maijs 02, 2012
Primāra ir resursu asimetrijas problēma, t.i., fakts, ka absolūto vairākumu cilvēka izmantoto resursu tur kā privātīpašumu niecīga daļa cilvēces.
un kā tu to piedāvā risināt ? (ņemot vērā ka šobrīd TZP ir tāds kāds tas ir)
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: mindbound Maijs 02, 2012
Kapitālisma apstākļos to, manuprāt, nav iespējams atrisināt.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
NJ

Tur ir ne tikai sadaliijuma asimetrijas, bet arii ``intelektuaalaas asimetrijas`` probleema. Ja visi, kuru riiciibaa ir resursi, prastu tos lietot, arii nebuutu slikti.

Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Gnidrologs Maijs 02, 2012
Interesanti ko nozīmē ''prastu lietot''. Let me guess, ja man ir miljons latu un es tos visus neieguldu tehnoloģiju attīstībā, tad es ''neprotu'' un man to naudiņu nebūtu par skādi atsavināt.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Gnidrologs

Jaa. Ok, Tu nodrosjini sev eertu dziivi - personiskaa sala, lidaparaats, dziivesvietas pa visu planeetu. Tik taalo OK, nav iebildumu.

Ko taalaak?
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Orc Maijs 02, 2012
^^ emm varbūt vienkārši dzīvot savu dzīvi un viss!? kaut kāda augstāka misija nav obligāts priekšnoteikums piepildītai eksistencei!
Iečeko šito onku: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2135299/Brit-bought-cut-price-island-Seychelles-50-years-ago--lives-blissful-solitude.html (http://www.dailymail.co.uk/news/article-2135299/Brit-bought-cut-price-island-Seychelles-50-years-ago--lives-blissful-solitude.html)
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Cyrano

``emm varbūt vienkārši dzīvot savu dzīvi un viss!? ``

Apniks.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Orc Maijs 02, 2012
^^ iečeko linku!
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Cyrano

Kaadam laikam - OK.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Zive Maijs 02, 2012
ražotājs ir spiests daļu savu resursu ieguldīt preces reklāmā, nevis pašā precē, tāpēc pazeminās preces kvalitāte vai palielinās cena

Ne vienmēr. Reklāmas iespaidā palielinās pieprasījums un līdz ar to apgrozījums, tādejādi, reklāmā ieguldītie līdzekļi tiek atpelnīti ar uzviju un tie būtiski neietekmē  kvalitāti vai cenu. Iespējams, tieši otrādi - ja kāds produkts ir kļuvis populārs, viņu pārdod vairāk, samazinās vienas vienības ražošanas izmaksas, ražotājs ir ieinteresēts produkta kvalitātē, lai to turpinātu pirkt.

Es laikam gan tomēr esmu par atklātu reklāmu, ne tā kā, piemēram, ar zālēm un aptiekām. Oficiāla nauda, kas tiek izlietota reklāmai, mārketingam, nevis visāda muhļīšanās, kurai, ierobežojot reklāmu, paveras daudz plašākas iespējas.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Zive

Kjeza ir tajaa, ka reklaama piespiezj cilveekus iegaadaaties un teereet to, kas vinjiem iisteniibaa nemaz nav vajadziigs, liidz ar to mees strauji parveersjam resursus atkritumos.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Zive Maijs 02, 2012
Zive

Kjeza ir tajaa, ka reklaama piespiezj cilveekus iegaadaaties un teereet to, kas vinjiem iisteniibaa nemaz nav vajadziigs, liidz ar to mees strauji parveersjam resursus atkritumos.
Cilvēki arī bez reklāmas mācēs iztērēt līdzekļus nelietderīgi, par to Tu vari būt drošs!
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Zive

Bet- mazaak.

Nu es par to, ka visa taa padariisjana tiek maaxliigi stimuleeta, maaxliigi stimulee visu kjeedi-  razojsjana - tirgosjana -pirksjana - pateereesjana.

Taa veel buutu tikai pusbeeda ( resursi izniekojas), bet galvenaa kjeza ir tajaa, ka vienkaarsjas un leetas lietas + primitiivas, viegli sariikojamas izklaides masveidiigi pateeree kas? Intelektuaali ne seviskji attiistiiti cilveeki.

Kas sanaak? Sanaak, ka vislielaako pelnju dod max liels skaits ne seviskji attiistiitu cilveeku.

Uz taadu cilveeku produceesjanu attieciigi sisteema arii noreguleejas, ja buutiskais parametrs ir pelnja.

Un sjii jau ir liela kjeza.

Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: EzītisMiglā Maijs 02, 2012
Zive
Citāts
Reklāmas iespaidā palielinās pieprasījums un līdz ar to apgrozījums, tādejādi, reklāmā ieguldītie līdzekļi tiek atpelnīti ar uzviju un tie būtiski neietekmē  kvalitāti vai cenu.
Vienos MLM kursos mums stāstīja, ka ASV varot būt ka reklāma, kopā ar tādām lietām kā preces atrašanās veikalā visizdevīgākajā vietā, ņemot pat līdz 30% izmaksu.
Var jau būt, ka viņi piedomāja pāris % klāt.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Zive Maijs 02, 2012
Vienos MLM kursos mums stāstīja, ka ASV varot būt ka reklāma, kopā ar tādām lietām kā preces atrašanās veikalā visizdevīgākajā vietā, ņemot pat līdz 30% izmaksu.
Var jau būt, ka viņi piedomāja pāris % klāt.
Tas, ka izmaksas var būt tik lielas varētu būt. Bet uz šo izmaksu rēķina palielinās konkrētās preces patēriņš, kas pārpārēm atpelna reklāmas izdevumus.
Tāpat, patiesībā mūsdienās reklāma attīstās, un normāli uzņēmumi sāk saprast, ka plika lielīšanās uz sabiedrību vairs nestrādā. Parādās tāds jēdziens kā korporatīvā sociālā atbildība. Prestiži uzņēmumi sāk "rūpēties" par dabas aizsardzību, ziedo līdzekļus labdarībai, sponsorē dažādas labas lietas, cenšas attīstīt videi draudzīgu ražošanu un n-tās tamlīdzīgas lietas. Tā patiesībā ir nedaudz transformēta uzņēmuma reklāma. Vai tas ir slikti?
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: EzītisMiglā Maijs 02, 2012
Zive
Ja visi vienotos reklāmu nolikt pie vietas, tai speciāli paredzētās tēmās un sadaļās,  kā arī aizvāktu psihotrikus, tad nebūtu tik daudz naudas jātērē.
Attīstās, vienlaicīgi attīstās manipulācijas mehānismi. Un paliek arī primitīvā lielīšanās - kā nekā zemapziņa neko gudrāka nav palikusi.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Zive

Nu, pirmkaart, vinji sposoree nevis labas lietas, bet lietas, kas labi izskataas meerkjauditorijai ( Ok, tas reizeem var paarklaties, bet ne vienmeer). Meerkjauditorija ir jau mineetaa ``videejaa`` masa.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Ezis

``Un paliek arī primitīvā lielīšanās - kā nekā zemapziņa neko gudrāka nav palikusi.``

Jaa, tur ir porbleema- zemapzinja mainaas leeni, to  Mitio Kaku sauc par ``alu cilvbeeka principu`` un liidz ar to tie manipulatori var ``braukt`` uz stabiliem zemapzinjas efektiem ar vienkaarsju truklu paliidziibu. 
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: EzītisMiglā Maijs 02, 2012
Ctulhu
Tas arī tiek darīts - vienkārši asocējot kādu labumu (draugi, skaista sieviete) ar preci X. Un, kā parasti, daudzkārt atkārtojot  vienu un to pašu.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Zive Maijs 02, 2012
EzītisMiglā Es saku - tad zvērīgi attīstītos slēptā reklāma, ibo peļņas kāre jau nemazinātos. Vienkārši attīstītos radoša pieeja masu ietekmēšanai. Kaut vai uzpērkot mazumtirgotājus, lai neņem citu ražotāju produkciju, slēpta reklāma presē, viltus pētījumi, vai vienkārši PR pētījumi - tipa tik un tik aptaujāto izvēlas to un to preci - it kā statistika, bet reāli, tā pati vien reklāma paliek. Un tad rodas jautājums - cik lielā mērā un ko ierobežot.
Viss paliktu, tikai no tā netiktu maksāti nodokļi.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Ezis

Jaa, un ja zemapzinja mainaas leeni, tad uz masu sjis darbosies. Bet neredzu, ar ko tas ir labaak kaa izplatiit narkotikas kuras arii garanteeti darbosies... OK, destrukcija nav tik tiesja.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Zive

``Es saku - tad zvērīgi attīstītos slēptā reklāma, ibo peļņas kāre jau nemazinātos. Vienkārši attīstītos radoša pieeja masu ietekmēšanai. Kaut vai uzpērkot mazumtirgotājus, lai neņem citu ražotāju produkciju. Viss paliktu, tikai no tā netiktu maksāti nodokļi.``

Bet ja mees norunaajam, ka neizmantosim psiho - trikus reklaamaa, tad visu, kas taadus satur, ``banojam``.

Nu vispaar ted sjeit ir analogija ar narkotikaam. Jaa, narkotiku aizliegsjana izraisa to pagriides tirgu. Bet kas ir labaak? Atljaut vai meeginaat to pagriides tirgu izniideet?

Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: EzītisMiglā Maijs 02, 2012
Zive
Pirmajam solim vajadzētu būt - reklāmas nolikšanai pie viņas vietas - nevis uz afišu staba un ik pa otrajai lapai žurnālos, un ik pa visurienei interneta portālos, uz - atsevišķa sadaļa žurnālā (viegli izņemama un izmetama miskastē), portālos zem pogas 'Reklāma'.
Tas taču nav grūti izdarāms?
Nākamais ir - aizvākt to daļu, kas tēmēta uz zemapziņu.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Ezis

+ globaala datu baaze par preceem.

Globaalas datu baazes taccu taisiit jau protam - google, wikipeedija, kaut vai ebay.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Zive Maijs 02, 2012
Zive

``Es saku - tad zvērīgi attīstītos slēptā reklāma, ibo peļņas kāre jau nemazinātos. Vienkārši attīstītos radoša pieeja masu ietekmēšanai. Kaut vai uzpērkot mazumtirgotājus, lai neņem citu ražotāju produkciju. Viss paliktu, tikai no tā netiktu maksāti nodokļi.``

Bet ja mees norunaajam, ka neizmantosim psiho - trikus reklaamaa, tad visu, kas taadus satur, ``banojam``.

Nu vispaar ted sjeit ir analogija ar narkotikaam. Jaa, narkotiku aizliegsjana izraisa to pagriides tirgu. Bet kas ir labaak? Atljaut vai meeginaat to pagriides tirgu izniideet?



Vēl jau reklāmas trūkumam ir viens negatīvs blakus efekts - pilnīgs patērētāju apjukums no informācijas pārpilnības, tādejādi, daudz lielāki cilvēku resursi jāpatērē, lai izšķirotu daudz plašāku informācijas klāstu, visu izanalizētu - a tā - reklāma pasaka -šitā ir manta! - un cilvēks daudz nedomā, nemocās, netērē laiku un vienkārši nopērk.

Par psihotrikiem - tas viss ir baigi niansēti, un ej nu un izsver, kur ir psihotriks, un kur nē. Tipa smukas mūziciņas izmantošana reklāmā - psihotriks - likvidējam. Smuki cilvēki - likvidējam, kaķīši, sunīši smuki - likvidējam. Vsjo - viss, kas cilvēku uzrunā ir psihotriks, značin nafig. Un tad paliek tikai kaut kas galīgi neinteresants un garlaicīgs. Savukārt, man labāk patīk, ja reklāma attīstās un kļūst interesantāka, asprātīgāka un baudāmāka.
Un piedod - man tiešām bieži patīk automašīnu reklāmas, bet goda vārds, es tāpēc neietekmējos un netaisos ņemt kredītu, lai pie tādas tiktu.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Zive Maijs 02, 2012
Zive
Pirmajam solim vajadzētu būt - reklāmas nolikšanai pie viņas vietas - nevis uz afišu staba un ik pa otrajai lapai žurnālos, un ik pa visurienei interneta portālos, uz - atsevišķa sadaļa žurnālā (viegli izņemama un izmetama miskastē), portālos zem pogas 'Reklāma'.
Tas taču nav grūti izdarāms?
Nākamais ir - aizvākt to daļu, kas tēmēta uz zemapziņu.
A vot pret apjoma limitiem gan man nebūtu iebildumu! Bet nu atkal, cik mēdiji tāpēc bankrotētu un informācijas telpa kļūtu šaurāka un mazāk pieejama...

No sērijas, kā dabā - apsitot visas mušas var izraisīt dabas katastrofu.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Zive

``Vsjo - viss, kas cilvēku uzrunā ir psihotriks, značin nafig. Un tad paliek tikai kaut kas galīgi neinteresants un garlaicīgs.``

Tiesji taa. Par preceem - tikai skaitliskie dati, viss. Lai cilveeki maacaas orienteeties.

Viss paareejais., ko Tu mineeji, jau nekur nepazuud. Tas viss paliek maakslaa. Tur var lietot pilniigi visus ``psihotrikus``.

``pilnīgs patērētāju apjukums no informācijas pārpilnības, ``

Datu baaze ar mekleesjanas iespeejaam. Kur probleema?
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: EzītisMiglā Maijs 02, 2012
Zive
Citāts
reklāmas trūkumam ir viens negatīvs blakus efekts - pilnīgs patērētāju apjukums no informācijas pārpilnības, tādejādi, daudz lielāki cilvēku resursi jāpatērē, lai izšķirotu daudz plašāku informācijas klāstu, visu izanalizētu - a tā - reklāma pasaka -šitā ir manta! - un cilvēks daudz nedomā, nemocās, netērē laiku un vienkārši nopērk.
Tādiem cilvēkiem mēs uztaisīsim portālā pogu, kas ģenerēs najaušos skaitļus.

Citāts
Un tad paliek tikai kaut kas galīgi neinteresants un garlaicīgs.
Paliek objektīva informācija par preci. Tā pati, kuru es esmu spiests meklēt pa visu internetu, pērkot ko nebūt nozīmīgāku, kaut vai veļas mašīnu vai ledusskapi.

Nē, nu var jau būt, ka reklāmas drīkstēs dalīties 2 daļās: racionālās un ietekmējošās - kur varēs būt visi triki iekšā. Ar brīdinājumu, ka 'šeit var būt izmantoti negodīgi paņēmieni, lai jūs pirktu preci'. Tad te iekšā visi smukie videoklipi, u.c.

Taču pie vietas reklāma jānoliek tā kā tā.

Citāts
man tiešām bieži patīk automašīnu reklāmas, bet goda vārds, es tāpēc neietekmējos un netaisos ņemt kredītu, lai pie tādas tiktu
Es arī nē. Taču kāds noteikti ietekmējas, savādāk jau ražotājs par tām reklāmām nemaksātu.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Veel ir viena lieta, kas iespeejams, buutu konstruktiiva - samazinat tirgotaaju lomu vispaar. Iespeejams, ka muusdienu logistikas un sakaru tehnika dod iespeeju razjotaajiem pa taisno izplatiit savus razojumus. Nu vai varbuut pasaakumu vienkaarsjo tas, ja izplatiisjanas tiikli pieder razotaajiem? Sjo nezinu jaapadomaa.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Kukainis Maijs 02, 2012
Veel ir viena lieta, kas iespeejams, buutu konstruktiiva - samazinat tirgotaaju lomu vispaar. Iespeejams, ka muusdienu logistikas un sakaru tehnika dod iespeeju razjotaajiem pa taisno izplatiit savus razojumus. Nu vai varbuut pasaakumu vienkaarsjo tas, ja izplatiisjanas tiikli pieder razotaajiem? Sjo nezinu jaapadomaa.
un kā būtu ja tu to ļautu izlemt pašiem ražotājiem ? Tavuprāt pārdevējus (pārpircējus, kas no ražotāja nopērk pa lēto lai pēc tam negausīgi no tevis veikalā noslauktu varku) kāds uzpiež ražotājam ar varu ?
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 02, 2012
Kukainis

Es domaaju, ka parpirceeji dara visu iespeejamo, lai razjotaaji ar end-useriem pa taisno nekomuniceetu.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Kukainis Maijs 02, 2012
tam nav nekāda sakara ar to ko tev prasīju.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Aste Risks Maijs 03, 2012

Ko vajadzētu darīt?

Galvenais lai reklāmas nemaldinātu.
Likumiski to varērtu izkārtot tā : ja es balstoties uz reklāmu izdaru to un to , bet tas un tas tomēr nenotiek, reklāmdevējs man maxā kompensāciju :)
Somījā mobilo operatoru reklāmām īpašs regulējums : nedrīkst reklamēt maksimālo datu datu ātrumu, tikai vidējo, un ja grib reklamēt kautko krutāku, jāspecificē kur un kādos apstākļos var atkārtot to kruto rezultātu.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 07, 2012
Taatad ja es reklaamaa redzu auto ar skaistaam meiteneem, bet dabuunu tikai auto - reklaamdeveeju tiesaa.
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Aste Risks Maijs 08, 2012
Aha :D
Nu vai arī tur jābūt norādei ka meitenes līdzi nebraux :)
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Kukainis Maijs 09, 2012
Taatad ja es reklaamaa redzu auto ar skaistaam meiteneem, bet dabuunu tikai auto - reklaamdeveeju tiesaa.
interesanti novērot, kā tu ZTP liec kā prioritāti pāri visam citam (pat esi gatavs apspiest cilvēku tiesības uz brīvību tā dēļ), taču esi gaužām nasks uz savu smadzeņu izmantošanu. Līdzīgi kā ameriķāņi, kas iesūdz tiesā tostera ražotāju, jo uz iepakojuma nebij rakstīt ka to nevajadzētu lietot ejot dušā...
Virsraksts: Re: Reklāma
Rakstīja: Ctulhu Maijs 30, 2012
Sitas ir sameeraa labs:

http://www.delfi.lv/news/national/politics/zalie-cilvekus-aicina-atteikties-no-neadresetu-reklamas-sutijumu-sanemsanas.d?id=42394158