Migla

Lūdzu pieslēdzies vai reģistrējieties.

Lietotājvārds, parole, sesijas ilgums
Paplašinātā meklēšana  

Jaunumi:


Atbilde uz ierakstu

Šajā tēmā neviens nav rakstījis vismaz 120 dienas.
Varbūt labāk sākt jaunu tēmu?
Vārds:
E-pasts:
Tēma:
Ieraksta ikona:

Pārbaude:
Lūdzu ievadiet attēlā redzamo kodu
Klausīties burtus / citu attēlu

Lūdzu ievadiet attēlā redzamo kodu:
Tas, uz kā guļot liek galvu:

saīsnes: alt+s - nosūtīt, alt+p - priekšskats


Tēmu kopsavilkums

Rakstīja: Ilārs
« : Oktobris 16, 2018 »

Ctulhu,


Uhu, tātad racionālāk ir ticēt, ka viss radies un pastāv pats no sevis, nekas nav drošs un uzticams; viss ir mainīgs, nepastāvīgs, pakļauts nezināmām dabas kaprīzēm, bezjēdzīgs  un nosacīts? Tikai paskaidro man lūdzu kā tādos apstākļos var pastāvēt zinātne, morāle utt?
Rakstīja: Ctulhu
« : Oktobris 13, 2018 »

Ilārs

kritērijus viņa sniedz - aplamus.

Aplamība ir premisās.
Rakstīja: Ilārs
« : Oktobris 13, 2018 »

Ctulhu,


Dievticība nav metode, bet tā sniedz kritēriju un racionālu pamatojumu metožu izstrādei.
Rakstīja: Ctulhu
« : Oktobris 12, 2018 »

Ilārs, vot dievticības metode gan nedarbojas :D
Rakstīja: Ilārs
« : Oktobris 12, 2018 »

Vari pastāstīt, kā Tu tiki pie šā kritērija? Kādus empīriskus pētījumus veici? Kādus eksperimentus izdarīji?


Zinātniskā metode darbojas, kalendārā metode arī šķiet darbojas, kriminālā metode arī, ja sit ar mietu pa galvu, tas arī darbojas, diezgan droša metode.  Metodes var lietot, bet tās visas ir ierobežotas un uzticēties vajadzētu kam citam.


UN? Un arī viņa metode darbojas.
Rakstīja: Ctulhu
« : Oktobris 11, 2018 »

Ilārs

1) vairāk zināšanu un spēju vienmēr ir labāk - tas ir absolūts inavriants kritērijs
2) kam var uzticēties - ks. zinātnes metodi. Tas arī ir vienīgais kam var uzticēties, jo tas darbojas.
3) un?
Rakstīja: Ilārs
« : Oktobris 11, 2018 »


Ctulhu,

1) progress ir vairāk zināšanu un spēju

Iepretī kam? Vai vairāk vienmēr ir labāk? Kur ir kritērijs?

2) meli ir nepatiesi apgalvojumi, piemēram ``pastāv dievs``

Patiess un nepatiess arī prasa kritēriju. Bībeles izpratnē "patiess" nozīmē tāds, kam var uzticēties. Un Dievs ir vienīgais, kam var uzticēties.

3) nestaipi jēdzienu, es nevis ticu bet plānoju un reālas lietas.

Velns arī plāno un pavisam reālas lietas plāno.
Rakstīja: Ctulhu
« : Oktobris 11, 2018 »

Ilārs

1) progress ir vairāk zināšanu un spēju
2) meli ir nepatiesi apgalvojumi, piemēram ``pastāv dievs``
3) nestaipi jēdzienu, es nevis ticu bet plānoju un reālas lietas.
Rakstīja: Ilārs
« : Oktobris 11, 2018 »

Ctulhu,


Tu jau arī tici dievam, tikai ne patiesajam, tieši tāpat kā farizeji.


Progress un meli ir tukši vārdi no ateista mutes.


No kurienes uz kurieni tu progresē un vai meli nav viss, kas tev zināms?



Rakstīja: Ctulhu
« : Oktobris 11, 2018 »

Un also nē JK laika farizeji paši bija dievticīgi, tā ka es nevaru runāt kā viņi.
Rakstīja: Ctulhu
« : Oktobris 11, 2018 »

Ilārs

Nuja

Viņu (dievticīgo) aklums sakņojas spējā izskalot savas smadzenes tā, ka tiem šķiet, ka viņi ir patiesības paraugs, lai gan patiesībā tie seko velna (pareizāk - dievticības) meliem un neticībā vēršas pret vienīgo reālo glābšanas iespēju (kura ir zinātniski tehniskais progress)
Rakstīja: Ilārs
« : Oktobris 11, 2018 »

Ctulhu,

Tu gandrīz vārds vārdā runā kā Jēzus laika farizeji  “Viņu aklums sakņojas spējā izskalot savas smadzenes tā, ka tiem šķiet, ka viņi ir patiesības paraugs, lai gan patiesībā tie seko velna meliem un neticībā vēršas pret vienīgo reālo glābšanas iespēju.”
 

 
Rakstīja: Ctulhu
« : Oktobris 11, 2018 »

Ilārs

Savukārt šis

`  Kad iznīcīgais ietērpsies neiznīcīgajā un mirstīgais ietērpsies nemirstīgajā, tad piepildīsies rakstītais vārds: nāve ir aprīta uzvarā.``

ir labs plāns, tā arī darīsim. Sk. ``transhumānisms``.
Rakstīja: Ctulhu
« : Oktobris 11, 2018 »

Ilārs

Nu protams, ka JK ir melis un nē, mēs neesam grēcīgi. Mēs esam kas esam, attīstamies. Neviena priekšā neesam vainīgi, cenšamies nedarīt ļaunu jo tāda ir mūsu daba.

Tas teksts, ko nocitēji ir bezjēdzīgs savārstījums, pardon, ar vienīgo domu ``pahans (dievs) dara kā grib``, to ka jūsu mācība balstās uz spēka tiesībām (kas stiprāks tam taisnība)  - es jau zinu. No tā vienīgais secinājums ir - mums ir jātop tik stipriem lei nekāds dievs nespēj uzsēsties uz kakla un ietaisīties par kungu.
Rakstīja: Ilārs
« : Oktobris 11, 2018 »

papriekšu pievērs uzzmanību tiem aklajiem, kas kļuva redzīgi. "Ja sakām, ka mums nav grēka, tad maldinām sevi un patiesības nav mūsos.  Ja atzīstamies savos grēkos, tad viņš ir uzticams un taisns un mums piedod grēkus, un šķīstī mūs no visas netaisnības.  Ja mēs sakām, ka neesam grēkojuši, tad padarām viņu par meli un viņa vārda nav mūsos."

Jā, mēs ar viņu kopā mirstam un kopā arī dzīvosim. Pastudē kaut ko prātīgu:

Varbūt kāds jautās: kā var mirušie augšāmcelties? Kādā miesā viņi nāks?  Bezprātīgais, ko tu sēj, tas netop dzīvs, pirms tas nemirst.  Ko tu iesēj, nav tā miesa, kas būs, bet ir tikai sēkliņa, vai nu tas būtu labības grauds, vai kas cits.  Bet Dievs piešķir tai miesu pēc savas gribas, dodot katrai sēklai tai piederīgo miesu.  Ne visiem tāda pati miesa, citāda ir cilvēkam, citāda – dzīvniekiem, citāda – putniem, citāda – zivīm.  Ir gan debess ķermeņi, gan zemes ķermeņi, un citāda godība ir debess ķermeņiem un citāda – zemes ķermeņiem.  Citāds spožums ir saulei un citāds – mēnesim, un citāds spožums ir zvaigznēm, jo zvaigzne no zvaigznes atšķiras pēc spožuma.  Tāpat arī mirušo augšāmcelšanās – sēts top iznīcībā, bet augšāmceļas neiznīcībā.  Sēts top negodā, bet augšāmceļas godībā. Sēts top nespēkā, bet augšāmceļas spēkā.  Sēta top dabīga miesa, bet augšāmceļas garīga miesa. Jo kā ir dabīga miesa, ir arī garīga miesa.    Tā ir arī rakstīts: pirmais cilvēks Ādams tapa par dzīvu būtni, pēdējais Ādams tapa par Garu, kas dara dzīvu.  Taču pirmais nav garīgais, bet dabīgais – garīgais ir pēc tam.  Pirmais cilvēks ir no zemes pīšļiem, otrs cilvēks – no debesīm.  Kāds ir šis cilvēks, kas no zemes, tādi paši ir tie cilvēki, kas no zemes. Kāds ir cilvēks, kas no debesīm, tādi paši būs tie cilvēki, kas no debesīm.  Tāpat kā mēs valkājam zemes cilvēka izskatu, tā mēs arī valkāsim debess cilvēka izskatu.  Brāļi, to es jums saku: Dieva valstību nevar iemantot miesa un asinis, tāpat kā iznīcīgais neiemanto neiznīcīgo.    Redzi, es jums atklāju noslēpumu: ne visi mēs aizmigsim, bet visi mēs tapsim pārvērsti –  pēkšņi, vienā acumirklī, pēdējai taurei skanot. Tad atskanēs taure, un mirušie augšāmcelsies neiznīcībā, un mēs tapsim pārvērsti,  jo iznīcīgajam ir jātērpjas neiznīcīgajā un mirstīgajam ir jātērpjas nemirstīgajā.    Kad iznīcīgais ietērpsies neiznīcīgajā un mirstīgais ietērpsies nemirstīgajā, tad piepildīsies rakstītais vārds: nāve ir aprīta uzvarā.